خوراک نودل و سبزیجات به روش سپندار
 
خانه هنر سپندار
بانوی پارسی هرکجا هستی خدا به همراهت.
 
 

مواد لازم برای( 1نفر شکمو یا2نفر کم خوراک):

قارچ:5تامتوسط /      فلفل دلمه: 1.2    /   کاهو: 1برگ بزرگ(تو مزه تاثیر خاصی نداره)

نخودفرنگی: 2ق.غ  /  رب:1ق.غ    /  

پیازداغ:2ق.غ(اگه پیاز دوست نداری بیخیال شو تو مزه ش خیلی تاثیر داره البته سیر هم خوبه)

نمک.فلفل.زردچوبه: میزان دلخواه

روغن:2ق.غ

 تمام نودل ها و مواد رو با هم آماده کنید 

اگه به زمانها نگاه کنید مواد زودتر از نودل آماده میشن پس اول از نودل شروع کنید

اول نودل رو تو آب جوش گذاشتم تا جاییکه پخته بشه حدودا 8دقیقه

 

قارچ ها رو ریختم تو 2ق.غ روغن داغ شده(1دقیقه)

رب + ادویه ها رو اضافه کردم(تفت دادم حدود 2دقیقه)

قارچ ها آوردم یه گوشه و باقی مواد رو ریختم

(تفت دادم 1دقیقه)

پیاز داغ رو اضافه کردم

1.2 نودل پخته رو به موادم اضافه کردم(کلش زیادم بود) و مخلوطشون کردم

البته اینجا یکم از پودر خود نودل هم ریختم

خوشمزه بود و نوش جونم شد

نکات:

1.به جای ادویه خود نودل میتونی گرم ماسالا رو با پیازها بریزید.

2.میتونید نودل ها رو جدا با یکم کره تفت بدید و مواد رو جداگانه بریزد روش(مثل پاستا)

3.اگه ریحون و نعنا تازه داری حتما بریز تو این غذا خیلی خوشمزه تر میشه

4.دوستی گفت با پنیر پیتزا هم خوشمزه میشه ولی من دوست داشتم چون با نودل قاطی میشه شما اگه دوست داری امتحان کن عزیزم.

5.میهمان عزیزم اگه تجربه ی جدیدی در مورد این غذا داشتید لطفی کنید و به من هم بگید تا اینجا اضافه کنم.باسپاس فراوان از شما.



نظرات شما عزیزان:

باران
ساعت12:07---9 خرداد 1391
سلام. خیلی وبلاگ خوبی داری. خسته نباشی.

میشه بگی چند بسته نودل لازمه برای این غذا؟
پاسخ:باران جان 1بسته که من نصفه ش رو برداشتم چون کلش زیادم بود


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







درباره وبلاگ


-سلاملکم ــــــــــــــــــــ به خونه من خوش آمدی هر چی که مربوط به هنر توی یه خونه هست رو اینجا میگم یه سری از کارها #مربوط به خودم# هست که #با ذکر منبع# کپی کنید. باقیش هم از نت جمع آوری کردم که نوش جون وب تون. ---- اگه عکسی پخش نشد راست کلیک گزینه show pictureرو بزنید.
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینکـــــــــ هوشمند
  ابتدا من رو با عنوان ـــــــــــ خانــه هنـر سپنـــدار
و آدرس sepandaar.loxblog.com لینک کنید بعدش مشخصات لینک خودتونو  در زیر بنویسید . دیگه باقیش خودکار انجام میشه.نگران نباشید.





نويسندگان


ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 102
بازدید دیروز : 1
بازدید هفته : 204
بازدید ماه : 267
بازدید کل : 11898
تعداد مطالب : 185
تعداد نظرات : 82
تعداد آنلاین : 1